2024 EKPSS KURA İLE ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİNE YERLEŞTİRİLEN ADAYLARDAN İSTENİLEN BELGELER

  • Duyuru Tarihi:

 

2024 EKPSS/Kura ile Şehitkamil Belediyesine Yerleştirilen Adaylardan İstenilen Belgeler

2024 EKPSS/KURA ile Engelli Kamu Personeli Yerleştirme Sonuçlarına göre Şehitkamil Belediye Başkanlığımıza yerleştirilen adaylar 08.03.2024 tarihi saat 17:00’ye kadar İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne (Adres: Sanayi Mahallesi 60725 Nolu Cad. No:34 Şehitkamil/GAZİANTEP) aşağıda belirtilen atamaya esas belgeler ile birlikte şahsen başvuruda bulunmaları gerekmektedir.

 

ATAMAYA ESAS BELGELER :

 

1-Dilekçe

1-Nüfus Cüzdanı aslı ve fotokopisi

2-Öğrenim Belgesi (Diploma aslı veya noter onaylı örneği ya da Geçici Mezuniyet Belgesi)

3-ÖSYM EKPSS Sonuç Belgesi

4-ÖSYM EKPSS Yerleştirme Belgesi

5-“Erişkinler İçin Engellilik Değerlendirmesi Hakkında Yönetmelik” hükümlerine göre alınmış Sağlık Kurulu Raporu

6-Askerlik Durum Belgesi (Askerlik görevini yerine getirmiş olanlar için Terhis Belgesi ilave edilecektir.)

7-Adli Sicil Belgesi

8-Fotoğraf (6 adet)

9-Mal Bildirim Formu (arkalı önlü tek kağıda çıktı alınacak)

10-Özgeçmiş (CV)

11-Daha önce veya halen memuriyetleri bulunanlar için hizmet belgesi)

12-Askerliğini yedek subay olarak yapan veya vekil öğretmenlik, vekil imamlık v.b. hizmeti bulunanların bu hizmetleri ile ilgili belge